Conferència Escola Empresa amb l’Helena Guardans

Hem tingut l’oportunitat d’escoltar i parlar amb l’empresària Helena Guardans. La seva trajectòria com a fundadora de l’empresa Singular i actualment com a presidenta de WEBHELP Group (empresa líder de Business process outsourcing and customer suport a Europa BPO&CRM) fa que tingui una experiència molt valuosa per compartir amb el nostre alumnat.

Helena Guardans té clar que formar un bon equip és el pilar fonamental de tota empresa per realitzar un bon servei i satisfer als clients. WEBHELP té molt en compte la participació, la vàlua de les persones i la comunicació entre el personal treballador. Hem de tenir en compte que WEBHELP Group té un equip de 4.000 empleats a Espanya i 50.000 al món. En paraules d’Helena Guardans: “Només tenint un molt bon equip es pot desenvolupar una empresa. Necessitem gent emprenedora amb ambició, talent i amb moltes ganes de fer coses. Tenim moltes reunions internes per saber qué es pot millorar.”

Recentment han fet front a la pandèmia COVID-19 i a altres complexes situacions gràcies al fet que tot l’equip ha col·laborat en superar-se cada dia i per això l’empresa situa al personal treballador com un dels seus valors més importants.

Per últim, destacar que a la xerrada es va mencionar l’escolta, la capacitat de treball, la flexibilitat i els idiomes com a valors a tenir en compte per al mercat laboral.

Veure el CV de l’l’Helena Guardans

Comparteix el post

Altres notícies