Òrgans i càrrecs
Curs 2019-2020
El Consell Escolar
És l’òrgan de màxima representació del centre i on es prenen totes les decisions importants que fan referència al funcionament de l’institut (veure organigrama). És format per representants de tots els sectors de la comunitat educativa.
Guillem Ruiz
Daniel Moya
Amparo Valls
Joaquim Monleón Rebollar
Jose Maria Lorenzo Granados
Francesc Gómez Nicolau
Angel Valdueza Cepeda
Elsa González Muñoz
Francisco Javier Gómez López
Gemma Hortet Grau
Cristina Masegosa Fernàndez
Gloria Atsuara Aparicio
Cármen de Sousa
David Aznar Fidalgo
Raquel Sánchez Juárez
Quim Pedregosa Iniesta
Maria del Mar Cervera
Alfons Nadal Padrós
Guillem Ruiz
Daniel Moya
Amparo Valls
Joaquim Monleón Rebollar
Jose Maria Lorenzo Granados
Francesc Gómez Nicolau
Angel Valdueza Cepeda
Elsa González Muñoz
Francisco Javier Gómez López
Gemma Hortet Grau
Cristina Masegosa Fernàndez
Gloria Atsuara Aparicio
Cármen de Sousa
David Aznar Fidalgo
Raquel Sánchez Juárez
Quim Pedregosa Iniesta
Maria del Mar Cervera
Alfons Nadal Padrós
L'Equip de Gestió
Guillem Ruiz
Amparo Valls
Miguel-Ángel Copado
Inma Cerdà
Gemma Alsina
Daniel Moya
Guillem Ruiz
Amparo Valls
Miguel-Ángel Copado
Inma Cerdà
Gemma Alsina
Daniel Moya
Altres càrrecs importants
El professorat del Centre està agrupat en Departaments segons les matèries que imparteix. Cada Departament organitza, coordina i impulsa les matèries que li corresponen, sota la responsabilitat d’un Cap de Departament. El Centre està estructurat en els següents Departaments:
El Centre disposa , a més, d’un conjunt de càrrecs que permetent coordinar els diferents sectors, activitats i responsabilitats que el composen. Són els següents:
La tutoria té la finalitat de dispensar a l’alumnat un tracte individualitzat i atendre no tan sols els aspectes acadèmics sinó també els personals i socials. Tracta d’una manera molt particular els temes següents:
- Integració dels alumnes nouvinguts.
- Interculturalitat i cohesió social.
- Activitats relacionades amb la millora de la convivència i la solidaritat.
- Aspectes relacionats amb la salut física i psíquica.
- Orientació escolar, acadèmica i professional.
- Competències socials.
- Participació social i ciutadana.
- Conferències i activitats relatives a temes d’interès per als joves.
- Potenciació de l’autonomia personal de l’alumnat.
AUTOMOCIÓ
LABORATORI D’ANÀLISI I CONTROL DE QUALITAT
FABRICACIÓ DE PRODUCTES FARMACÈUTICS, BIOTECNOLÒGICS I AFINS
3×2 COMÚ PROGRAMACIÓ / DISSENY EN FABRICACIÓ MECÀNICA
PROGRAMACIÓ DE LA PRODUCCIÓ EN FABRICACIÓ MECÀNICA
DISSENY EN FABRICACIÓ MECÀNICA
PSICOPEDAGOG
PSICÒLOGA DE L’EAP
Els delegats i subdelegats dels alumnes són els representants del grup davant el tutor, dels professors en general i de l’equip de gestió.
Són elegits pels propis alumnes entre els membres de cada grup-classe al començament de cada curs acadèmic.
Són funcions del delegat o delegada de grup:
- Actuar com a interlocutor del grup davant el tutor, els diferents professors, l’equip de gestió i el consell escolar.
- Anar a buscar el professor de guàrdia quan sigui necessari.
- Ser present a l’inici de les reunions d’avaluació representant l’opinió del grup.
- Recollir i donar a conèixer el calendari d’activitats i exàmens del trimestre.
- Coordinar-se periòdicament amb la resta de delegats de grup i amb els representants al consell escolar