
Premi de la Fundació Barcelona Formació Professional dintre del Pla de Mesures a la Innovació 2023 al projecte “Virtualització i digitalització de continguts educatius en plantes farmacèutiques, químiques i biotecnològiques”.
Es tracta d’una activitat d’innovació complementària, tutoritzada per Eduard Garcia, Paula Guillen i Lorena Muñoz, docents del departament de Química amb la col·laboració de l’equip impulsor d’Innova FP i l’equip docent del cicle.
Aquest projecte ha estat Premiat amb una dotació de 2000 euros per a desenvolupament del projecte dintre del Pla de Mesures a la Innovació de la Formació Professional edició 22-23 de la Fundació Barcelona Formació Professional.
Per segon any consecutiu el nostre alumnat resulta premiat a la convocatòria.
El projecte permetrà que els centres participants i les empreses col·laboradores transfereixen el coneixement i l’alumnat assoleixi les seves competències professionals vinculades al sector químic i farmacèutic, assolint a la vegada competència digital necessària a la societat actual i al món laboral.
Aquí les imatges de l’alumnat treballant durant el projecte mentre realitza el tour 360 a l’empresa NUTRAPROCES.